stopzetten reacties opzoeken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

stopzetten reacties opzoeken

Bericht van Joop Spek op zo 5 okt 2014 - 15:15

Bij het opstarten van Spotnet wordt telkens naar reacties gezocht. Dat zijn er meer dan 4.600.000 en het duurt lang. Het blokkeerd gelijktijdig het verdere gebruik van  de computer. Hoe kan ik het zoeken naar reacties stoppen ? Wie ?

Joop Spek

Aantal berichten : 7
Punten : 15
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-14

Terug naar boven Go down

Re: stopzetten reacties opzoeken

Bericht van Gast op zo 5 okt 2014 - 15:44

Verwijder het vinkje bij "Bewerken, Instellingen, Reacties automatisch ophalen maar als je er ruim 4 miljoen moet binnen halen hem je hem al een lange tijd niet gebruikt spotnet waar wij wel los van staan

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

ophalen reacties

Bericht van Joop Spek op ma 13 okt 2014 - 9:59

zildjianprog schreef:Verwijder het vinkje bij "Bewerken, Instellingen, Reacties automatisch ophalen maar als je er ruim 4 miljoen moet binnen halen hem je hem al een lange tijd niet gebruikt spotnet waar wij wel los van staan
Dank voor je reactie. Helaas. Het probleem blijft ondanks je aanwijzingen bestaan.

Joop Spek

Terug naar boven Go down

Bericht van SmokingJoe op ma 13 okt 2014 - 14:10

Ik heb heel even gekeken naar jouw probleem en gezocht natuurlijk, maar heb jij nieuwsserver eweka?

Want dit is mogelijk de veroorzaker van dit probleem.

Als dit zo is moet dit de oplossing zijn:

Ga naar C: Progamma Data>Spotnet> en dan selecteer Servers right click in edit versie en pas het volgende aan:

Servers:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password="LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Uploads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
</Spotnet> Dit is van Forum Spot-Net
SmokingJoe

Aantal berichten : 108
Punten : 131
Reputatie : 3
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 62

http://www.stagetrucker.tk

Terug naar boven Go down

reacties

Bericht van Joop Spek op ma 13 okt 2014 - 16:26

SmokingJoe schreef:Ik heb heel even gekeken naar jouw probleem en gezocht natuurlijk, maar heb jij nieuwsserver eweka?

Want dit is mogelijk de veroorzaker van dit probleem.

Als dit zo is moet dit de oplossing zijn:

Ga naar C: Progamma Data>Spotnet> en dan selecteer Servers right click in edit versie en pas het volgende aan:

Servers:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password="LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
<Server Type="Uploads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="JOUW USERNAME" Password=LAAT STAAN WAT SPOTNET SHOWS===" Port="443" SSL="1" Connections="8" />
</Spotnet> Dit is van Forum Spot-Net
Ik heb NEWS.CASEMA.NL en daar kom ik niet de tekst "Connections="8" tegen, maar of dat de reden is ? Ik heb wel een dbs bestand van 255.292 Kb

Joop Spek

Terug naar boven Go down

Bericht van SmokingJoe op ma 13 okt 2014 - 16:52

Connectie 8 is hoeveel lijntjes je heb open staan dit kan je zelf instellen,maar dit is het niet er staat dat je naar C:/Program Data Moet gaan dan spotnet en dan selecteer je daar de server openen met kladblok en daar moet je dan de text die boven staat aan passen maar waar staat Jouw username met je dan echt de jouwe invullen.

En dan de rest zo laten en dan opslaan als er staat weet je zeker dat je dit wilt veranderen dan druk je ja. maak wel overal een backup van voor als het niet goed gaat.

Maar weet niet of dit ook geld voor Casema want dit is Eweka instelling maar wie weet is het ook voor jouw van toepassing
SmokingJoe

Terug naar boven Go down

Reacties stopzetten

Bericht van Joop Spek op ma 13 okt 2014 - 18:08

SmokingJoe schreef:Connectie 8 is hoeveel lijntjes je heb open staan dit kan je zelf instellen,maar dit is het niet er staat dat je naar C:/Program Data Moet gaan dan spotnet en dan selecteer je daar de server openen met kladblok en daar moet je dan de text die boven staat aan passen maar waar staat Jouw username met je dan echt de jouwe invullen.

En dan de rest zo laten en dan opslaan als er staat weet je zeker dat je dit wilt veranderen dan druk je ja. maak wel overal een backup van voor als het niet goed gaat.

Maar weet niet of dit ook geld voor Casema want dit is Eweka instelling maar wie weet is het ook voor jouw van toepassing
Ik heb je suggesties allemaal nagelopen, maar helaas is het probleem niet opgelost. Ik zal er maar in berusten dat ik een 20 minuten moet wachten tot alle reacties zijn opgezocht. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Joop Spek

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op di 14 okt 2014 - 13:03

Suggestie?
Klik op:

Beeld / Spots tonen
Hier heb je de keuze uit 500 / 5.000 en onbeperkt post ophalen.

Staat het misschien op onbeperkt want dan word iedere keer alles opgehaald

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van badfans69 op di 14 okt 2014 - 16:15

Ook een suggestie?
Misschien kijken welke versie je gebruikt
Links boven, selecteer "help" en dan "over" en misschien dan de nieuwste versie binnenhalen

Of simpel, spotnet verwijderen en gewoon opnieuw installeren..

badfans69

Aantal berichten : 97
Punten : 157
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-03-14
Leeftijd : 99

Terug naar boven Go down

reacties ophalen

Bericht van Joop Spek op wo 15 okt 2014 - 9:29

vauxie schreef:Suggestie?
Klik op:

Beeld / Spots tonen
Hier heb je de keuze uit 500 / 5.000 en onbeperkt post ophalen.

Staat het misschien op onbeperkt want dan word iedere keer alles opgehaald
Het gaat niet om de spots ophalen, dat is ok, maar om de REACTIES. Maar in ieder geval bedankt. Joop

Joop Spek

Terug naar boven Go down

reacties ophalen

Bericht van Joop Spek op wo 15 okt 2014 - 9:34

badfans69 schreef:Ook een suggestie?
Misschien kijken welke versie je gebruikt
Links boven, selecteer "help" en dan "over" en misschien dan de nieuwste versie binnenhalen

Of simpel, spotnet verwijderen en gewoon opnieuw installeren..

Zo simpel is het nou ook weer niet. Ik heb het programma al tig keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het probleem zit waarschijnlijk meer in de programmatuur. Het onbeperkt aanmaken van een file. Maar misschien zit ik er wel naast hoor. Maar bedankt. Joop

Joop Spek

Terug naar boven Go down

Bericht van SmokingJoe op wo 15 okt 2014 - 9:59

Als hij minder spots ophaalt , haalt hij ook minder reacties op want die zijn verbonden met elkaar, minder spots is ook minder reacties zo simpel moet het toch zijn What a Face
SmokingJoe

Terug naar boven Go down

Bericht van Maharani op za 18 okt 2014 - 12:18

Ik weetniet of je ook een foutmelding krijgt.

Maar als je vooraf, bijv als je je pc aanzet, de reacties op wilt halen zonder spotnet op te starten.
Kun je dit programma eens proberen. Het werkt tevens ook als je foutmeldingen krijgt.

http://www.duken.nl/spotnet-1-8-1-reacties-lader-v1-1-system-out-of-memory-fix/
Maharani

Aantal berichten : 92
Punten : 171
Registratiedatum : 16-04-14
Leeftijd : 29

Terug naar boven Go down

Stopzetten reacties

Bericht van Joop Spek op zo 19 okt 2014 - 15:03

Maharani schreef:Ik weetniet of je ook een foutmelding krijgt.

Maar als je vooraf, bijv als je je pc aanzet, de reacties op wilt halen zonder spotnet op te starten.
Kun je dit programma eens proberen. Het werkt tevens ook als je foutmeldingen krijgt.

http://www.duken.nl/spotnet-1-8-1-reacties-lader-v1-1-system-out-of-memory-fix/
*Ik vind het geweldig dat je mijn probleem hebt opgelost. Spotnet werkt nu weer als vanouds. Heel hartelijk bedankt. Joop

Joop Spek

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op zo 19 okt 2014 - 16:51

zo weer een blij gemaakt door de crew sluit hierbij deze topic

Gast
Gast

Terug naar boven Go down