op spotnet iets plaatsen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

op spotnet iets plaatsen

Bericht van kerijaan op do 23 okt 2014 - 15:18

Hallo ik zou ook wel eens op spotnet willen uploaden maar moet je dan je pc 24 uur per dag aan laten staan.

kerijaan

Aantal berichten : 12
Punten : 50
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-04-14

Terug naar boven Go down

Re: op spotnet iets plaatsen

Bericht van Gast op do 23 okt 2014 - 17:06

helemaal niet scheelt er aan wat je wilt uploaden is het 100mb of 25gb voor een bluray BV daar zit wat tijd tussen van een aantal uren of meer maar nooit een hele dag 100 mb voor een album bv. kan zo gebeurd zijn scheelt even hoe jou upload snelheid is bij je provider een film van +- 4,5 gb duurt ook niet langer dan een paar uur ( kan verschillen ivm uploadsnelheid bij je provider dus je pc hoef je niet de hele dag aan te laten staan maar wel de tijd dat je upload maar dat is begrijpelijk succes

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van SmokingJoe op do 23 okt 2014 - 17:30

Even ter aanvulling als je geen snelle upload heb, kan je ook de post in tweeën verdelen, je kan in powerpost zien hoe lang je over doet met uploaden...doe er van die dag dat je post wel als het kan de par files er bij zo dat iedereen per dag zijn post binnen kan halen inverband met Notice Take Down..
SmokingJoe

Aantal berichten : 108
Punten : 131
Reputatie : 3
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 62

http://www.stagetrucker.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op do 23 okt 2014 - 17:56

dit eerst goed door lezen  en proberen maar maar net als bijna iedereen je zal in het begin heus wel eens een keer je neus stoten maar dat had ik ook maar als eenmaal het bekende kwartje is gevallen is er niks meer aan kijk maar voor de handleiding  in de klik

KLIK HIER

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op za 25 okt 2014 - 18:22

http://www.binaries4all.nl/powerpost/ voor het leren te uploaden

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van hoeks op wo 19 nov 2014 - 19:31

Ook ik zou wel mijn deel willen bijdragen maar snap niet hoe het moet om iets op spotnet te zetten.
Is het mogelijk om mijn bestanden naar jullie te verzenden zodat jullie ze kunnen plaatsen?

hoeks

Aantal berichten : 1
Punten : 6
Reputatie : 0
Registratiedatum : 13-11-14

Terug naar boven Go down

Bericht van Gast op wo 19 nov 2014 - 21:17

volgens mijn heb je het nog niet goed begrepen klik eens op die link die ik heb geplaatst lees dat een goed door je zal je neus heus wel eens stoten in het begin maar lees het maar eens goed door en bestanden naar ons toe zenden daar doen we niet in mocht het te moeilijk worden ja dan gewoon niet aan beginnen als je ooit iets wil posten begin met wat kleins en bouw het daarna op naar iets groots al doende leert men. succes

Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: