Addams Family Values (1993) NL Subs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Addams Family Values (1993) NL Subs

Bericht van Aficior op wo 21 jan 2015 - 20:39

Geachte Forum,

Heeft iemand misschien de film zoals genoemd in onderwerp beschikbaar met ondertiteling?
Ik heb de film als 1080i zonder subs gedownload en daarna ook een 25-fps ondertiteling gedownload, maar ik krijg het niet goed werkend met een 29,970628-fps film. Ik krijg het niet synchroon. Ook niet met behulp van Subtitle Framerate Changer. Ik weet het. Het ligt aan mij en ooit zal ik het vast wel een keertje leren, want ik moet dat natuurlijk ook kunnen, maar vooralsnog is het mij nog niet gelukt het goed te krijgen.

En dus hoop ik dat iemand deze film voor mij (en vooral mijn kinderen) beschikbaar heeft inclusief NL ondertiteling.

Met alle achting,
Aficior

Aficior

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-01-15
Leeftijd : 54

Terug naar boven Go down

Re: Addams Family Values (1993) NL Subs

Bericht van badfans69 op do 22 jan 2015 - 17:20

Aficior schreef:Geachte Forum,

Heeft iemand misschien de film zoals genoemd in onderwerp beschikbaar met ondertiteling?
Ik heb de film als 1080i zonder subs gedownload en daarna ook een 25-fps ondertiteling gedownload, maar ik krijg het niet goed werkend met een 29,970628-fps film. Ik krijg het niet synchroon. Ook niet met behulp van Subtitle Framerate Changer. Ik weet het. Het ligt aan mij en ooit zal ik het vast wel een keertje leren, want ik moet dat natuurlijk ook kunnen, maar vooralsnog is het mij nog niet gelukt het goed te krijgen.

En dus hoop ik dat iemand deze film voor mij (en vooral mijn kinderen) beschikbaar heeft inclusief NL ondertiteling.

Met alle achting,
Aficior

Er is wel een 720p web-dl beschikbaar met  nl subs
http://subscene.com/subtitles/addams-family-values/dutch/1025251
badfans69

Aantal berichten : 97
Punten : 157
Reputatie : 24
Registratiedatum : 14-03-14
Leeftijd : 99

Terug naar boven Go down

Bericht van Aficior op do 22 jan 2015 - 20:03

Beste badfans69,

Dank je voor de hulp. Dat was net wat ik nodig had. De door jou gevonden sub loopt wel met dezelfde framerate. Top.
Ik moest nu alleen nog ervoor zorgen dat de tijdcode in de subs werd aangepast. Het moest met 3-seconden vertraagd worden in mijn geval.

Met behulp van het programma Subtitle Framerate Changer heb ik dat gedaan. Één van de opties die je in dat programma kunt kiezen is Set Delay. Daarna heb ik de subs opnieuw laten uitrekenen en van een nieuwe tijdcode laten voorzien en nu loopt het prachtig.

Zeer veel dank badfans69.

Met vriendelijke groet,
Aficior

Aficior

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-01-15
Leeftijd : 54

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud