FORUM BETER OPHEFFEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

FORUM BETER OPHEFFEN

Bericht van Ajax58 op di 10 feb 2015 - 10:26

heb dit even een tijd aan gekeken maar dit forum kan zich beter opheffen  valt me een aantal punten al flink op  na dat ik me had aan gemeld maar jammer dat ik dat heb gedaan

1. mensen lezen totaal de regels niet waarom??????? als je een verzoek doet doe je dat in het juiste vak en dat gebeurd niet er zijn topics die totaal verkeerd staan en waar ze niet horen te staan
2. moderators ( white fang & badfan69 ) die hier zijn of beheerders( SYCO ) letten daar totaal niet op  en lezen zelf de regels niet eens met alle respect weten dan echt niet waar ze mee bezig zijn er zijn heel veel afd. waar ik een heleboel 0 0 0 0 0  zie staan duidelijk veel vragen weinig invulling  na een tijd zou ik dat opruimen en niet na weken later pas dan hou je een goed overzicht. het enigste wat echt goed liep was voorheen de muziek afd. had ik al begrepen via via maar die jongens zijn inmiddels. voor hun eigen begonnen en dat kan ik ook heel goed begrijpen  zie  link http://poprock.actieforum.com/

3 gebruik een titel en niet ik vraag..................... of ik zoek............................... of gezocht..................................  staat dan ook niet netjes want als je een topic aanmaakt vraag je al iets en hoef je dat niet nog eens te melden allemaal lijkt mijn toch????????

4. mijn advies is dan ook   hef dit forum dan ook gewoon op  dit is een forum wat echt op zijn eind loopt op deze manier net als  v & d maar dat terzijde.

5. waarom valt me dit allemaal op???????????? heb in het verleden voldoende ervaring op gedaan bij andere forums vandaar dus weet heus wel waar ik over praat

6. bij vragen & problemen staat een topic die daar niet thuishoort  lijkt mijn iets met een boek maar echt niemand die het ziet of opvalt

7. mocht de directie denken wil dit persoon hier dan niet instappen NEE  stap echt niet in een schip wat langzaam zinkt dit is al te ver heen. Sleep Sleep

Ajax58

Aantal berichten : 12
Punten : 13
Reputatie : 1
Registratiedatum : 23-01-15

Terug naar boven Go down

Re: FORUM BETER OPHEFFEN

Bericht van SmokingJoe op di 10 feb 2015 - 15:51

Je kan commentaar geven dit is het zelfde als de beste stuurlui staan aan wal.

Of je zou ook kunnen helpen om een forum beter te maken in plaats goedkoop commentaar te geven..

En natuurlijk zijn er betere of andere forums, maar als je elkaar helpt kan er toch iets leuks ontstaan, want er word al zoveel gezeurd en gedaan over alles en nog wat.

Dus geef advies waar ze wat mee kunnen en niet zomaar een veeg uit de pan geven is zo goedkoop.

En over foutjes gesproken waar jij iedereen op wijst? waarom staat er duidelijk een link naar een ander forum, die hoort verborgen te zijn.

Weet je niet hoe druk op het schakeltje met een groen plusje en typ daar de link in.
SmokingJoe

Aantal berichten : 108
Punten : 131
Reputatie : 3
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 62

http://www.stagetrucker.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van Ajax58 op di 10 feb 2015 - 19:20

zal niet alles vertellen smoking joe maar heb voldoende ervaring hierin en ik weet echt wel waar ik over praat maar wil er even niks mee te maken hebben  en goede beheerder  syco moet zijn   mensen goed  aansturen maar dat doet hij niet en ik meen te weten via via dat syco hier al langer zit dus moet hij beter weten dan hoe het er nu aan toe gaat  en waarom zou je een schip wat zinkend is nog gaan helpen.  de moderators moet zelf ook goed te regels lezen maar doen ze ook niet als je regels goed lees moet je een topic ook wel in het juiste vak  doen  ect ect  moet je naar goede inzicht op tijd een opruiming houden  ik kaart een aantal punten aan die sterk verbeterd moeten worden want anders wordt dit echt niks meer maar wees eens eerlijk een heleboel verzoeken maar heeeeeeeel weinig invulling  en om een lang verhaal kort te maken de mensen lezen de regels gewoon niet over hoe & wat ik kan dan ook echt begrijpen dat mensen hier weg gegaan zijn om een eigen  forum op te richten ( muziek ) wat wel goed liep had ik begrepen zelf gezien deze site  & en nog een leuke site ook nog met al de die smiley,s & muziek icontjes cq poppetjes.KLIK HIER voor die site het is alleen muziek maar dan hou je het wel goed in de hand en overzichtelijk heb de jongens ook een compliment gegeven hier over en nog een paar hele lichte aanwijzingen gegeven maar het meeste doen ze daar zeker wel goed.  grt AJAX58

en wil de boel zeker niet afkraken ik heb zelden zo slechte forum gezien hier nu doe  er wat mee dit heet opbouwend kritiek

Ajax58

Terug naar boven Go down

Bericht van SmokingJoe op di 10 feb 2015 - 20:18

Ik zelf ben hier helemaal niks, ik zit op allerlei forums en probeer mensen soms te helpen met hun problemen met rippen posten en spotnet problemen.

Ik zelf loopt al dik 17 jaar mee in de nieuwsgroepen heb bij allerlei forums gezeten als moderator, dus ik weet ook een beetje wat.

En dat hier niet alles goed gaat of gestructureerd dit ligt aan de oprichter al hier.

Maar mensen kunnen ook gewoon de regeltjes volgen, zodat het al netjes verloopt maar er zijn mensen bij die duidelijk schijt aan die regeltjes hebben.

Daar ligt ook een beetje de verantwoording vind ik.

Deze forum bestaat nog niet echt lang ik dacht correct my if i have wrong net geen jaartje.

En het is echt niet makelijk om goede mensen om je heen te verzamelen daar gaat een tijdje over heen, en als ik zo af en toe kan helpen om een oplossing te bieden voor mensen die problemen hebben vind ik het leuk.

En dat niet alle verzoekjes ingewilligd worden kan ik wel een beetje begrijpen dan moet je eerst naam bekentis krijgen en een goede site zoals jij zegt te worden.

Dan komen posters en vullers van zelf wel hier naar toe, en ik vind het niet verkeerd dat je kritiek geeft hoor. dat kan alleen mee genomen worden....

Maar om dan gelijk te roepen weg er mee kappen vond ik erg kort door de bocht.

Draagt dan mee aan een oplossing en meld je aan of doe iets anders dat je iedereeen beetje helpt.
En ik heb gekeken op die muziek forum en het is net als hier in het begin.

Dus ik hoop dat zei genoeg ervaring hebben, zoals jij denkt dat ze hebben om er een mooie forum van te maken...

Maar zegt dan niet over een tijdje kap er mee dit is niks, maar doe het wat tactvoller en positieve opbouwende kritiek is ook kritiek maar dan een stukje anders.
SmokingJoe

Aantal berichten : 108
Punten : 131
Reputatie : 3
Registratiedatum : 15-03-14
Leeftijd : 62

http://www.stagetrucker.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van Ajax58 op wo 11 feb 2015 - 9:49

Deze forum bestaat nog niet echt lang ik dacht correct my if i have wrong net geen jaartje. DIT KLOPT NIET

SYCO zit hier al veel langer heb ik van  die andere jongens begrepen  en al een hele tijd heb je de zelfde posters en vullers en wat ze hier ook deden er kwam gewoon niks meer bij want  de mensen willen gewoon niet en dit is veel langer al aan de gang dan een jaartje ik heb contact gehad met die andere jongens maar zijn ook hun woorden niet de mijne. maar hoe ze het vertelden dit zuig je niet zo maar uit je duim allemaal ze zijn puur uit onvrede  hier weg gegaan omdat de mensen domweg de regels niet zien of willen zien en daar is heel veel aandacht aan is besteed van die ander jongens zelfs bij de topics zelf maar dan zien de mensen ze nog niet er loopt een toolbar al die tijd maar mensen willen dit niet zien ??????? en er staat bij niet volgen van de regels wordt er verwijderd nou met alle respect nog de moderators cq de beheerder zien dit of doet er wat aan wat heb het dan nog voor nut  ben met je eens iedereen moet helpen om het weer goed op te bouwen maar zoals ik had begrepen van die andere jongens is dit echt al te ver heen. er moet echt een nieuwe STAFF komen om het weer van de grond te krijgen maar niet zoals nu  en ga in afgeslankte vorm verder maar dan hou je nog niks over hier ben ik bang het lijkt wel of de mensen die hier komen dat gewoon niet willen ze willen een verzoek indienen en meer ook niet en regels nee daar hebben we nooit van gehoord. jammer maar dat zijn de feiten. dit is echt het laatste wat ik er over kwijt wil hef jullie op laat het over aan mensen die er echt in willen stappen want dat op dit moment de beste oplossing van dit zinkende schip  hier stap ik echt niet in  

Ajax58

Terug naar boven Go down

Bericht van Syco op wo 11 feb 2015 - 14:01

Daarom dat ik er ook mee ga stoppen.
Dus overnemen kan alles totaal veranderd.

Syco

Aantal berichten : 23
Punten : 75
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-12-14
Leeftijd : 30

http://www.ign-esports.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down