Nederlandse Windows 8.1 met Bing ISO

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Nederlandse Windows 8.1 met Bing ISO

Bericht van cjdijk op zo 1 maa 2015 - 6:27

Sinds kort heb ik een nieuwe, extra laptop erbij, een budget model. Ik wil deze graag opnieuw installeren, zoals ik wel vaker doe. Om af te komen van al die "bloatware" die de fabrikant erop heeft geplaatst. Alleen blijkt deze een "afwijkende" windows 8.1 versie te bezitten: "Windows 8.1 met(with) Bing", ook bekend als "Windows 8.1 Connected". Ik heb zelf een "all-in-one" windows 8.1 installatie dvd, maar deze blijkt alleen "Windows 8.1" en "Windows 8.1 Pro" te bevatten. De productkey heb ik kunnen achterhalen met het programma Produkey van Nirsoft, deze zit in de bios opgeslagen, zoals tegenwoordig bij windows 8.0 en 8.1 vrij gebruikelijk is geworden. Bij het installeren hoef je dan de productkey niet zelf in te voeren. Ik ben dus niet op zoek naar een willekeurig illegale windows 8.1 installatie dvd. Ik ben in het bezit van een extra harddisk om het één en ander uit te proberen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Nederlandse gecombineerde 32 en 64 bit versie. Wie kan mij hieraan helpen?

cjdijk

Aantal berichten : 8
Punten : 46
Reputatie : 1
Registratiedatum : 17-06-14

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: