Spotnet-Requests Forum



Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Spotnet-Requests Forum

Spotnet-Requests Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spotnet-Requests Forum

Ik ben de forum een grote opkuis aan het geven. Je mag al terug beginnen te posten. Alle postjes voor 22-01-22 zijn allemaal verwijderd dank je wel voor de aandacht

PARTNERS:

    stop er maar mee

    avatar
    Hard To Find


    Aantal berichten : 51
    Punten : 94
    Reputatie : 3
    Registratiedatum : 28-02-22

    stop  er maar mee Empty stop er maar mee

    Bericht van Hard To Find do 3 maa 2022 - 18:59

    Dit gaat niks worden met dit forum waarom niet ??

    1.Sinds het begin hebben de admin cq mod. ( het donker bruin vermoeden de zelfde ) niks meer aan het forum gedaan en letten niet op.
    bij de muziek staan verzoeken die niet daar thuis horen maar bij de request afd. zowel de admin als mod is dit nog steeds niet op gevallen.
    2.Editboard .com hoort daar links niet thuis ik zie dit nergens met mensen die dit zelfde gratis forum gebruiken als hier.
    3 De kleurstelling als deze vloekt een betere is een donker achter grond zwart bv met gele of witte letters dit hier geeft geen goed overzicht.
    4.mis al vanaf het begin promotie op Spotnet ( even gecheckt ) daar gaat het toch om?? anders moet je een andere naam verzinnen.
    5.vraag op spotnet om posters bij een post bv.
    6. moet ik nog even verder gaan ?
    nee SYCO stop er gewoon mee als je dit niet te harten neemt. en die mod. ook zo run je zeker geen forum.
    avatar
    Hard To Find


    Aantal berichten : 51
    Punten : 94
    Reputatie : 3
    Registratiedatum : 28-02-22

    stop  er maar mee Empty Re: stop er maar mee

    Bericht van Hard To Find ma 25 apr 2022 - 21:36

    SYCO BESTE KEREL HEB JE DIT FORUM NU NOG NIET OPGEHEVEN ? LOL HET WAS NIKS WORDT OOK NIKS.


      Het is nu ma 6 mei 2024 - 15:49